آخرین وضعیت حضور ایران و روسیه در کافا/ تیم برانکو هم دعوت شد

هنوز مشخص نیست که تورنمنت کافا چه زمانی و با حضور کدام تیمها برگزار خواهد شد.

در ماه‌های اخیر بازار شایعه و گمانه‌زنی در مورد تورنمنت کافا (آسیای مرکزی) بالا گرفته است. این تورنمنت با احتمال حضور ایران و روسیه در ماه گذشته داغتر از همیشه شد و به نظر می‌رسید که خرداد ماه، زمان قطعی برگزاری این مسابقات با حضور ۸ تیم خواهد بود.

اما حالا روابط عمومی کافا به وبسایت ورزش ۲۴ روسیه اعلام کرده که هنوز تاریخ مشخصی برای برگزاری این تورنمنت اعلام نشده است: «امیدواریم در آینده نزدیک همه مسائل مربوطه حل شود و تعداد شرکت‌کنندگان در این رقابت‌های تابستانی نیز مشخص شوند.»

این در حالی است که در جدیدترین خبر، عمان هم به تورنمنت کافا دعوت شده تا پس از ایران، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، افغانستان، تایلند و روسیه، نهمین دعوت شده به کافا لقب بگیرد.

با این حال میزبانی بیشکک در کنار تاشکند باعث شده تا مقامات ایران و روسیه تردید‌هایی برای حضور در تورنمنت کافا داشته باشند و ممکن است انصراف خود را اعلام کنند.

با این حال حضور در یک تورنمنت جدی در فاصله چند ماه تا جام ملتها، پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای همه تیم‌های آسیایی خواهد بود و از این رو پرونده کافا همچنان برای ایران باز خواهد بود.

پیش ازاین تاریخ ۱۹ تا ۳۱ خرداد به عنوان زمان احتمالی تورنمنت کافا اعلام شده بود، اما ممکن است تاریخ با تعویق همراه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار