۴۴ پایگاه تابستانی در فهرج راه اندازی می شود

فرماندار فهرج گفت: ۴۴ پایگاه تابستانی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فهرج در نظر گرفته شده است که از اول تیر آغاز به کار می کنند.

حسین سعیدنیا، فرماندار شهرستان فهرج  در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فهرج با محوریت پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان گفت: ۴۴ پایگاه تابستانی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان فهرج در نظر گرفته شده است که از اول تیرماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند. 

او افزود:  ۲۰ پایگاه در بخش مرکزی، ۱۴ پایگاه در بخش نگین کویر و ۱۰ پایگاه تابستانی در شهر فهرج برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان فهرج با اشاره به اینکه اعتبارات سال ۱۴۰۱ را با اولویت اقدامات فرهنگی برنامه ریزی کرده ایم، بیان داشت: برای مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی شهرستان فهرج که ۱۱ سال به علت نبود اعتبار رها شده بود، از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص  در نظر گرفته ایم.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اینکه فصل تابستان، فصل پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای پرکردن صحیح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تاکید کرد. 

او گفت: باید جذابیت‌ها و مشوق‌های مناسبی برای جذب دانش آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت فراهم آوریم و برای برنامه ریزی پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوان از افراد شاخص و دبیران متعهد نیز استفاده کرد.

 حجت الاسلام غضنفرآبادی بر انتخاب فضای مناسب برای محل یادگیری و گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تاکید کرد و بیان داشت: باید رابطه جوانان و نوجوانان را با مسجد قوی کرد؛ چرا که مسجد و نماز راهگشا و انسان ساز است. 

او تصریح کرد: در کلاس‌های اوقات فراغت باید در کنار برنامه‌های قرآنی و فرهنگی، برنامه‌های ورزشی را نیز داشته باشیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار