لزوم بکارگیری شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی در جامعه

استاندار فارس بر ضرورت تحول در اطلاع‌رسانی و ارتباط بیشتر و مستمر با مردم به منظور امیدآفرینی در جامعه تأکید کرد.

محمدهادی ایمانیه در دیدار با مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور گفت: اگر بتوانیم زحمات دولت را به خوبی و ملموس به مردم معرفی کنیم، آن زمان می‌توانیم امید و اعتماد را به جامعه منتقل کنیم.

استاندار فارس، با ترسیم نقش و جایگاه روابط عمومی، خواستار توسعه و تحول ماموریت این حوزه با کمک مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت رسانه‌های مختلف استان با محوریت اداره‌کل روابط عمومی استانداری فارس شد.

او با اشاره به ظرفیت‌های عظیم و متنوع اطلاع‌رسانی در دستگاه‌های اجرایی گفت: تلاش شده است دستگاه‌های استان با هم افزایی مناسب، از امکانات موجود بهره گیرند و با استفاده از شیوه‌های جدید و نوین اطلاع‌رسانی، ارتباط مناسبی با مردم برقرار کنند.

ایمانیه، امیدآفرینی را محصول بیان مناسب دستاورد‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی دانست و بر ضرورت تحول در اطلاع‌رسانی و ارتباط بیشتر و مستمر با مردم به منظور امیدآفرینی در جامعه تأکید کرد و افزود: اگر بتوانیم زحمات دولت را به خوبی و ملموس به مردم معرفی کنیم، آن زمان می‌توانیم امید و اعتماد را به جامعه منتقل کنیم؛ این مُهِم در قالب‌های مختلف پیگیری شود؛ اصرار دارم که از هرگونه بزرگ‌نمایی فعالیت‌های انجام شده پرهیز شود.

استاندار فارس خواستار ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی‌ها شد و گفت: ارتقای سازمانی و تامین نیروی انسانی متخصص در حوزه روابط عمومی‌ها، ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای پیشبرد اهداف و سیاست‌هاست؛ انتظار می‌رود وزارت کشور و دولت آن را در دستور کار خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.