صرفه جویی یک میلیون یورویی با بومی سازی سنگ شکن در خواف

مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد سنگان خواف گفت: بومی سازی تولید سنگ شکن فشار بالا توسط متخصصان این شرکت یک میلیون یورو صرفه جویی ارزی برای کشور به‌دنبال داشت.

 

محمود مدنی فر مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) سنگان خواف گفت:  این رول سنگ شکن که توسط متخصصان دانش بنیان این شرکت تولید شده در صنعت کنسانتره و گندله سازی کاربرد دارد.

وی افزود: این رول سنگ شکن صنایع کنسانتره و گندله سنگ آهن تا قبل از این با صرف هزینه های زیاد جهت خرید، ترخیص و انتقال از کشور آلمان وارد کشور می شد ولی با تولید آن توسط متخصصان بومی ضمن کاهش هزینه ها یک میلیون یورو صرفه جویی ارزی به‌دنبال داشت.

مدیر عامل شرکت توسعه فراگیر سناباد سنگان خواف ادامه داد: این رول سنگ شکن یکی از تجهیزات و قطعات بسیار مهم در صنایع کنسانتره و گندله سازی است و با تولید آن کشورمان به خودکفایی لازم دست یافت.

مدنی بیان کرد: تا قبل از این برای تعویض قطعه سنگ شکن فشار بالا ۱۴ روز زمان مورد نیاز بود ولی با تغییرات در نحوه تعمیرات و اضافه کردن تجهیزات لازم و بدون توقف فعالیت کارخانه در مدت سه روز تعویض قطعه انجام می شود.

وی تصریح کرد: با بومی سازی این قطعه عمر آن ۲ سال و یا ۲ برابر نسبت به مشابه خارجی افزایش یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.