برگزار مرحله دانشگاهی دوره حامیم در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرحله دانشگاهی دوره حامیم در قالب اردوی فرهنگی، تفریحی قرار در دو بخش بانوان و آقایان در در اردوگاه شهید آیت‌الله ربانی شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید مقامی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۱۲۰ دانشجو شرکت کردند، گفت: این افراد از بین دانشجویان فعال فرهنگی از ورودی‌های سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انتخاب شده بودند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه عنوان کرد: هدف این اردو شناسایی و ارتباط گیری با دانشجویان دارای ظرفیت، برای ایفای نقش در حلقه‌های میانی بود که برای تحقق آن و ارتباط گیری عمیق تر، دانشجویان به گروه‌های هفت نفره با حضور یک مربی مشاور روحانی و یا کارشناس فرهنگی گروه بندی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مقامی به حفظ نشاط و همدلی در بین دانشجویان در طول اردو تاکید کرد و گفت: برگزاری نشست‌های گفتگو بین دانشجویان با هدف حل مسئله و ارائه راهکار برای حل معضلات، مشکلات و شبهات جاری در سطح دانشگاه و جامعه، جلسات تبیینی با موضوعات اهمیت و ضرورت تحقق حلقه‌های میانی، تقویت مبانی فکری مخاطبین دانشجویی، سواد رسانه و ایجاد رقابت‌های گروهی در زمینه فعالیت‌های هنری، ورزشی و کوهنوردی از جمله برنامه‌های این طرح بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

او با بیان اینکه دوره‌های تداوم این طرح برای منتخبین در دستور کار دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه است، گفت: دوره‌های استمرار با تاکید بر توانمند سازی این دانشجویان از نظر مبانی فکری و عملی، حفظ نشاط، شادمانی و تقویت مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های گروهی و دسته جمعی اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار