قصه‌گویی ایرانی در کانون پرورش فکری خوی با محوریت آب

آیین ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی در کانون پرورش فکری خوی با محوریت آب برگزار شد.

کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوی در مراسم ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی در کانون پرورش فکری خوی که با محوریت آب برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از ثبت ملی قصه‌گویی در تقویم کشور گفت: امروز دورهم جمع شدیم تا از اهمیت قصه در حوزه تعلیم و تربیت بگوییم و نقش آن را در توسعه خلاقیت و شکوفایی استعداد‌های کودکان ونوجوانان تبیین کنیم.

مجید خلخالی افزود: ثبت ملی قصه‌گویی در تقویم ایران فرصتی است تا این سرمایه معنوی و میراث کهن، جایگاه خود را درحوزه تعلیم و تربیت به شکل بهتر پیدا نموده و به انتقال موثر فرهنگی و توسعه فرهنگ به خصوص در حوزه کودکان و نوجوانان منجر شود.

وی با اشاره به اهمیت قصه گویی در تبین اهداف گفت:با استفاده از قصه گویی می‌توانیم مفاهیم و آموزش‌های مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب را به طور مصداقی به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم.

کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوی به اهمیت آب و صرفه جویی این ماده حیات بخش اشاره کرد و افزود: باید با استفاده از تمامی ابزار‌ها به آموزش و فرهنگ سازی آب اهتمام بورزیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

خلخالی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و هفته صرفه جویی در مصرف آب و افزایش مصرف شهروندان شرکت آب و فاضلاب در تلاش است تا با تولید محتوای فرهنگی بتواند فرهنگ سازی مناسب در این حوزه انجام دهد.

در ادامه این مراسم قصه گویان کانون به قصه گویی با موضوعات آب، معرفی سامانه ۱۲۲ و فرهنگ استفاده از آب پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.