تشکیل پلیس آب در خوی

برای شناسایی مشترکین پر مصرف و اخطار جهت مصرف بهینه پلیس آب در خوی فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: پلیس آب این شرکت با بهره‌گیری از نیرو‌های داخلی تشکیل شده که شناسایی مشترکین پر مصرف و اخطار جهت مصرف بهینه از جمله وظایف آن‌ها به شمار می‌رود.

رعنا قدردان افزود: پلیس آب با هدف آگاهی بخشی و هشدار به مشترکان پرمصرف، شناسایی انشعابات غیر مجاز در شهرستان خوی تشکیل شده و با این امر می‌خواهیم مردم قدر آب را بدانند تا ذخایر آبی صیانت شود.

وی اضافه کرد: مصرف بی رویه آب در شهرستان خوی از سوی برخی مشترکان باعث تشکیل پلیس آب شد تا شناسایی مشترکان پر مصرف طبق دستورالعمل‌های اجرایی در دستور کار بوده و با عاملان آن برخورد کند.

قدردان ادامه داد: علاوه بر شناسایی مشترکین پر مصرف و اخطار جهت مصرف بهینه آن، شناسایی انشعابات غیرمجاز، شناسایی انشعاباتی که کنتور خراب دارند و پیگیری جهت تعویض کنتور و پیمایش انشعاباتی که قطع و وصل‌های نامریی دارند و تعیین زمان برای مریی کردن آن، از دیگر اقدامات این تیم خواهد بود.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با اشاره به اینکه چند اکیپ در قالب پلیس آب، تشکیل شده است، گفت: طبق دستورالعمل وزارت نیرو و برابر قانون، آب مشترکان پرمصرف قطع و برای آن‌ها جریمه‌های سنگین در نظر گرفته می‌شود.

قدردان اظهار کرد: نظارت و شناسایی مشترک‌های پرمصرف شامل مشترکان مسکونی و غیرمسکونی، اداره‌ها، نهاد‌های دولتی و غیردولتی و مراکز تجاری از دیگر وظایف پلیس آب است.

وی یادآور شد: در این طرح گروه‌های پلیس آب با آرم و تابلو مشخص در نواحی و شهرستان‌های زیر پوشش این شرکت فعالیت خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.