دستگیری مشاور غیرمجاز فروش محصولات بهداشتی در فضای مجازی

فردی که به صورت غیرقانونی از طریق فضای مجازی اقدام به مشاوره‌های غیرتخصصی و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

صبح روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲، طی رصد و پایش مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و با همکاری پلیس امنیت عمومی، فردی که به صورت غیرقانونی از طریق فضای مجازی اقدام به مشاوره‌های غیرتخصصی و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی می‌کرد، شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: طی رصد و پایش صورت گرفته از سوی مدیریت غذا و داروی این دانشکده مشخص شد، فردی با هویت نامعلوم و از طریق فضای مجازی اقدام به مشاوره‌های غیرتخصصی و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز می کند.

او افزود: موضوع در دستور کار قرار گرفت و طی اقدام سریع، با همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان سیرجان، فرد مورد نظر در یکی از داروخانه‌های سطح شهر که مشغول مشاوره غیرتخصصی و دخالت در امر پزشکی و تهدید سلامت شهروندان بود، شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

رضوی‌نسب از شهروندان خواست، در بحث سواد رسانه‌ای به روز بوده و در انتخاب مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده واحد‌های غیرمجاز و متخلف مراتب را به سامانه پاسخگویی ۱۹۰ وزارت بهداشت و اداره بازرسی دانشکده علوم پزشکی سیرجان اطلاع دهند.

او ضمن اظهار اینکه سلامت شهروندان هدف اصلی و اولویت دانشکده علوم پزشکی سیرجان است، از کلیه نهاد‌های قضایی، امنیتی و نظامی که در تحقق سلامت شهروندان با این دانشکده همکاری می‌کنند، تشکر کرد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار