افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صندوق خرد زنان روستایی کوهبنان

همزمان با هفته جهاد کشاورزی، نمایشگاه دستاورد‌های صندوق خرد زنان روستایی و زنان سرپرست خانوار در جهاد کشاورزی کوهبنان افتتاح شد.

امینی، مدیر جهاد کشاورزی کوهبنان در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صندوق خرد زنان روستایی کوهبنان  که با حضور مسئولان شهرستان کوهبنان افتتاح شد، گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی، محصولات کشاورزی و دامداری در محل اداره جهاد کشاورزی سابق افتتاح شد. 

 او افزود: در این نمایشگاه، جمعی از فعالان حوزه کشاورزی و دامداری، مددکاران ترویجی، زنان تسهیل گر روستایی و سرپرست خانوار حضور فعال دارند.

مدیر جهاد کشاورزی کوهبنان بیان داشت: به منظور تشویق و فراهم کردن بستر افزایش تولید، تجلیل از فعالان حوزه کشاورزی و دامداری را در حاشیه این نمایشگاه در دستور کار قرار دادیم.

او بیان داشت: این نمایشگاه به همت کارشناس ترویج جهاد کشاورزی و امور بانوان فرمانداری کوهبنان از امروز ۲۵ خرداد تا ۳۱ خرداد در قالب ۱۹ غرفه عرضه مستقیم محصولات برگزار می شود.

امینی گفت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۰ پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صندوق خرد زنان روستایی که به همت جهاد کشاورزی کوهبنان برگزار شد از فعالان حوزه کشاورزی و دامداری تجلیل شد‌.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار