جمع‌آوری و دستگیری ۲۸۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای نهمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر مشهد ۲۸۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی نهمین مرحله از طرح ارتقاء اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

او افزود: در این طرح ۲۴ ساعته پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها ۴۷ خرده‌فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام اینکه در اجرای این طرح ۲ کیلو و ۴۸۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف شد، ادامه داد: همچنین ۱۱ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودروی سواری که برای توزیع مواد مخدر از آن استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: ماموران انتظامی در ادامه این عملیات ۲۳۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب را نیز در پاتوق‌های مواد مخدر جمع‌آوری و به کمپ ماده ۱۶ دولت منتقل کردند و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

او تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد افیونی، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار