تفاهم نامه کاشت درخت در قالیباف آرادان منعقد شد

رئیس اداره منابع طبیعی آرادان از انعقاد تفاهم نامه همکاری برای کاشت درخت و در قالب طرح کشت یک میلیارد نهال با جلب مشارکت‌های مردمی در منطقه قالیباف شهرستان آرادان خبر داد.

تفضلی   از انعقاد تفاهم نامه با شورای اسلامی روستای قالیباف شهرستان آرادان، برای کاشت درخت و جلب مشارکت‌های مردم خبر داد و ابراز کرد: ساختارهای حاکمیتی با بدنه مردم در ارتباط مستقیم باشد و لذا انعقاد چنین تفاهم نامه‌هایی در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی، در دستور کار منابع طبیعی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در قالب طرح کاشت یک میلیارد درخت و جلب مشارکت مردمی تفاهم‌نامه ای با شورای اسلامی روستای قالیباف منعقد شده است، ابراز کرد: مسئولیت‌های اجتماعی منابع طبیعی و دهیاری و شورای اسلامی قالیباف در این تفاهم نامه به حرکت و هم افزایی در خواهند آمد.

رئیس منابع طبیعی آرادان با بیان اینکه یکی از محورهای این تفاهم نامه اجرای طرح مردمی کاشت درخت است، تاکید داشت: در چارچوب این تفاهم‌نامه بحث‌های کاشت نهال، آبیاری و مراقبت از نهال‌ها در عرصه‌هایی که اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان معرفی می‌کند، مطرح است.

تفضلی ابراز کرد: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمانی است که باید به فردا و آینده ایران در مورد جنگل‌ها، مراتع و محیط زیست پاسخگو باشد و این طرح با نگاه به آینده، حفاظت از سرزمین و منابع پایه، ترسیب کربن و تولید اکسیژن تدوین و اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار