اسدی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های شهرداری شیراز است

شهردار شیراز با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های شهرداری است، گفت: جلسات دوره‌ای در این راستا، بین شهرداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: جلسات دوره‌ای در این راستا، بین شهرداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

او گفت: در این سلسله جلسات، اعتبارات و تعهدات شهرداری برابر مصوبات شورای اسلامی شهر و ردیف‌های بودجه‌ای بررسی و پیگیری می‌شود.

بنا به اظهار این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز؛ بخشی از موزه دفاع مقدس که سالیان قبل در میدان غدیر شیراز جانمایی شده، به بهره‌برداری رسیده و هنوز نیاز به توسعه، تجهیز و تکمیل دارد.

شهردار شیراز گفت: بخشی از اعتبارات بودجه اختصاص یافته شهرداری به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به توسعه فیزیکی و عمرانی موزه دفاع مقدس تعلق دارد.

اسدی با بیان اینکه مطابق قانون بخشی از ملک موزه دفاع مقدس متعلق به شهرداری است، گفت: شهرداری شیراز نسبت به توسعه مکانی آن تلاش می‌کند تا با ایجاد فضای فیزیکی موزه، گردشگران و اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان بتوانند شاهد صحنه‌هایی از هشت سال دفاع مقدس و ترویج ایثار و شهادت باشند.

 او با اشاره به تأکید استاندار فارس و شورای اسلامی شهر در راستای رسالت سازمانی که به عهده شهرداری شیراز است، گفت: همکاری و ارتباطات شهرداری با موزه دفاع مقدس در سطح بسیار خوبی هست و تصمیمات ارزنده‌ای در راستای تعهدات شهرداری اتخاذ شده که امیداست بتوانیم به تعهداتمان در برابر شهدا ثابت قدم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۷ تير ۱۴۰۲
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، فقط با پاکدستی مسؤلین و عدم فساد و دو رویی آنها امکان پذیر است
آخرین اخبار