راهبرد رفع موانع و مسائل تمامی پروژه‌ها در دستور کار مدیریت شهری

راهبرد رفع موانع و مسائل تمامی پروژه‌ها در ابعاد مختلف براساس معیار‌ها و نظام ارزشیابی مدیریت شهری به‌منظور تحول شهری، رضایتمندی شهروندان و امیدآفرینی در دستور کار مدیریت ارشد شهری قرار دارد.

شهرداری به عنوان مردمی‌ترین نهاد تخصصی اجتماعی که فعالیت‌های گسترده در سطوحی نظیر عمرانی، حمل‌ونقل، زیست‌محیطی، خدماتی و فرهنگی خدمت‌رسانی می‌کند.

از این‌رو با توجه به استراتژی بودجه سال جاری و پروژه‌های در دست کار در حوزه‌های مختلف، طی دو جلسه متوالی مسائل این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این دو جلسه که شهردار، قائم‌مقام، معاونین، شهرداران مناطق، مدیران کل و مشاورین برخی حوزه‌های شهرداری حضور داشتند، مسائل پروژه‌های خرد، متوسط و کلان مقیاسی که در دستور کار مدیریت شهری در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز قرار دارد، مورد واکاوی قرار گرفت.

 شهردار کلان‌شهر شیراز در این دو جلسه که جهت شناسایی عوامل مؤثر در پیشبرد پروژه‌ها در ساختمان شهید سلیمانی شهرداری برگزار شد، حل موانع موجود را برای بهره‌مندی شهروندان از منافع حاصل از اجرای این پروژه‌ها ضروری دانست؛ بنابراین گزارش، راهبرد رفع موانع و مسائل تمامی پروژه‌ها در ابعاد مختلف براساس معیار‌ها و نظام ارزشیابی مدیریت شهری به‌منظور تحول شهری، رضایتمندی شهروندان و "امیدآفرینی" به‌عنوان یک اصل مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی علاوه بر این دوجلسه در دستور کار شهرداری شیراز قرار دارد.

بررسی آخرین وضعیت تکمیل فاز یک خط ۲ شبکه متروی شیراز 

در جلسه هیئت‌مدیره سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز، آخرین وضعیت تکمیل فاز یک خط ۲ شبکه متروی کلان‌شهر شیراز و برنامه‌های عملیاتی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه تمهیدات اجرایی و مالی تأمین واگن‌های قطار شهری و همچنین رفع نواقص ایستگاه‌های باقیمانده و در آستانه بهره‌برداری فاز یک خط ۲ به‌منظور تقویت ناوگان ریلی مورد بررسی عملیاتی مدیر ارشد شهرداری شیراز قرار گرفت.

پروژه‌های سرویس، نگهداری و اورهال قطار‌های خط یک، تأمین قطعات یدکی قطار‌های خط یک و تکمیل دپو مرکزی خطوط ۱ و ۲ نیز در این جلسه از سلسله جلسات هیئت‌مدیره سازمان حمل‌ونقل ریلی مورد توجه محمدحسن اسدی و معاونین و مدیران عمرانی، مالی و حمل‌ونقل ریلی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار