توقیف بیش از ۳۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور تا امروز بیش از 3300 دستگاه خودروی متخلف توقیف شده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در  سومین نشست تشریح و تبیین اهداف طرح امنیت محله محور در میاندوآب، گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور تا امروز بیش از سه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده بودند یا رفتار‌های پرخطر در رانندگی انجام می‌دادند، توقیف شده‌اند.

 سردار رحیم جهانبخش با بیان اینکه ارتقا امنیت اجتماعی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما است، افزود: در راستای توسعه امنیت اجتماعی و زدودن چهره جامعه از مظاهر ناامنی اجتماعی مانند اعتیاد، مزاحمت‌ها اقدامات ضد فرهنگی، شرارت‌ها و اراذل‌واوباش اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله از اجرای طرح تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل‌واوباش به‌صورت مداوم رصد می‌شود، که در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس برابر قوانین و مقررات با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد.

سردار جهانبخش تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح تا امروز بیش از سه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رفتار‌های پرخطر در رانندگی انجام می‌دادند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: هم چنین بیش از ۲۰۰ نفر نیز در حوزه‌های مختلف به‌ویژه تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و رفتار‌های اوباش مابآنه داشتند نیز برخورد و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است، گفت: طرح امنیت محله محور به‌صورت مستمر و با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها باقدرت ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.