کشف نزدیک به ۲ تن مواد مخدر در استان آذربایجان غربی/انهدام ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس در سه ماه گذشته 1900 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

سرهنگ ابراهیم جلیل پناه گفت: به منظور مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در آذربایجان غربی، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری در چندین عملیات ضربتی و گسترده، نزدیک به یک هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی می گوید: در این مدت به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان ضربه به بنیان اقتصای قاچاقچیان وارد شده است.

به گفته این مقام انتظامی ۵۹۶ طرح پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی، طرح نظارت بر پایانه‌ها و سایر اماکن عمومی، برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، خرده فروشان و دستگیری معتادان متجاهر بخش دیگری از برنامه‌ها و طرح‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری بود.

سرهنگ ابراهیم جلیل پناه گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۱ باند بزرگ و یک شبکه فعال در امر ترانزیت مواد مخدر در استان منهدم شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی می گوید: نزدیک به سه هزار نفر در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان دستگیر شده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۴۸۲ نفر معتاد و مابقی قاچاقچی، توزیع کننده و اعضای باند بودند.

به گفته وی طرح‌های محله محور در سطح استان اجرا می‌شود و بانک اطلاعاتی مناطق آلوده جمع آوری شده و در این راستا معتادین مواد مخدر و توزیع کنندگان مواد دستگیر می‌شوند.

سرهنگ جلیل پناه تشدید دستگیری معتادین متجاهر و پاکسازی مناطق آلوده و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه را از برنامه‌های ستاد مبارزه با موادمخدر فرمانده انتظامی استان در هفته مبارزه با موادمخدر عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.