انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمالغرب کشور

فرمانده انتظامی استان از انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور و کشف بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر ارومیه، خبر داد.

سردار "رحیم جهانبخش" گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال آن از شرق کشور به ارومیه را داشتند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او می‌گوید:مأموران با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به رصد و شناسایی تمامی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی؛ ۶ دستگاه خودروی سواری و باری که در امر انتقال و جابجایی مواد مورد استفاده قرار می‌گرفتند را توقیف که از آن‌ها مقدار ۹۰۲ کیلوگرم مواد مخدر (۱۰۱ کیلو گرم هروئین و ۸۰۱ کیلو گرم مرفین) کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این خصوص ۷ متهم دستگیر و ۶ دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. سردار جهانبخش گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.