جلوگیری از افزایش پرونده‌های قضایی مسن در سمنان

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان گفت: باید با تلاش بیشتری، از افزایش پرونده‌های قضایی مسن که دارای سابقه یک ساله از زمان ثبت هستند، جلوگیری شود.

محمدجعفر عبداللهی رئیس‌کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: در پرونده‌های مسن که دارای سابقه یک ساله از زمان ثبت هستند، همت و دقت بیشتری را صرف کرده تا از افزایش موجودی آن پرونده‌ها جلوگیری شده و صاحبان پرونده‌ها هرچه زودتر از احقاق حقوق قانونی خویش بهره‌مند شوند و استیفای حق در زمان مطلوب اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: به فضل الهی و با ضمیر پاک و شریفی که در نهان کارکنان قضایی و اداری شاغل در دستگاه قضایی وجود دارد، علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی حاکم بر جامعه، نباید سلامت نفس افراد تحت تأثیر قرار گرفته و باید در عین عزت‌نفس لازم بر مشکلات مسلط شد.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان اشاره کرد: همه در معرض آسیب قرار داریم و مصون از خطا نیستیم و خطرات ناشی از اشتغال در دستگاه قضایی متفاوت‌تر و متنوع‌تر از دیگر نهادهاست و دارای تبعات بعدی و تا حدی جبران‌ناپذیر است.

عبداللهی عنوان کرد: شاغلان در دستگاه قضایی رفاقت و صمیمیت با افراد را در انجام امور کاری دخالت نمی‌دهند و با تمام مراجعان برخورد مناسب، هوشمندانه و البته حرفه‌ای و در چارچوب قانون داشته تا در جامعه بیش از پیش منشأ خیر و برکت باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار