فرمانده سپاه امام رضا(ع):

نگذاریم روایت نادرست را دشمنان منعکس کنند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: روایتگری درست از رخداد‌ها از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و همه باید دست به دست هم دهیم و نگذاریم روایت نادرست را دشمنان منعکس کنند.

سردار سرتیپ پاسدار هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: حقیقت یک رخداد و اتفاق را باید خودمان برای افکار عمومی بیان کنیم.

او افزود: دشمنان، امروز از رویارویی با ایران اسلامی از طریق جنگ نظامی و حمله مستقیم ناامید شده اند و تلاش دارند در فضای مجازی و جنگ ترکیبی با استفاده از عنصر زن به راهبرد خود که براندازی نظام اسلامی است، دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه وظیفه هر یک از ما در فضای مجازی تبیین و بصیرت افزایی برای رفع شبهات است، ادامه داد: پاسخ به شبهات باید اقنایی و عالمانه باشد و با رویکرد اقناع جوانان و نوجوانان صورت گیرد. همچنین دستور کار دشمن را در جنگ نرم، خوب بشناسیم و با تعقل و تفکر نقاط ضعف دشمن را احصا کنیم.

غیباثی در بخش دیگر سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) بیان کرد: سپاه پاسداران در عاشورا متولد شد و نخستین پاسداران، کسانی بودند که در نهضت حسینی و در رکاب ابا عبدالله (ع) درس مقاومت و ایستادگی آموختند و جان خود را در این راه فدا کردند.

او تصریح کرد: شرایط امروز انقلاب به گونه‌ای است که دشمن در حال اجرای اقداماتی در فضای مجازی است تا بر روی نسل‌های آینده و حال اثر بگذارد، ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم و با عبرت آموزی از مکتب امام حسین (ع) با تبعیت از آن حضرت بر عقیده خود استوار بمانیم و در مقابل حجم انبوه تردید‌ها از سوی دشمن، موقعیت شناس باشیم و تقوای الهی را برای خودسازی کسب کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی، جوانان و نوجوانان هدف اصلی دشمن هستند، تاکید کرد: راه مبارزه با استراژی دشمن، ارتقاء سواد رسانه‌ای آحاد جامعه است.

منصوره ابراهیمیان دبیر رویداد روایت "بانوی پیشرفت ایران" خراسان رضوی گفت: نخستین رویداد روایت "بانوی پیشرفت ایران" خراسان رضوی با محوریت گفتمان سازی هویت و الگوی سوم زن مسلمان مبتنی بر اندیشه رهبر معظم انقلاب امروز آغاز شد و تا دهم مردادماه ادامه دارد.

او افزود: این رویداد با حضور ۲۵۰ نفر از کارشناسان مطالعات زن و خانواده استان خراسان رضوی در مرکز آموزش تخصصی بسیج سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.

دبیر رویداد روایت "بانوی پیشرفت ایران" خراسان رضوی ادامه  داد: مخاطبان این رویداد، شبکه متخصصان زن و خانواده استان خراسان رضوی هستند که به منظور گفتمان سازی و جریان سازی و ارتقا و توانمندسازی، موضوعات محتوایی و آموزشی را فرا می‌گیرند.

ابراهیمیان بیان کرد: چیستی و مولفه‌های هویت، نقش رسانه در هویت سازی، تبار تاریخی روایت، جنگ روایتها، مصادیق و الگوی روایی برخی از موضوعات مورد توجه در این رویداد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار