زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در بوکان تامین شد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸ هزار و ۲۱ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان بودند که برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آن انجام و برای سه هزار و ۵۰۰ متقاضی واجد شرایط تامین زمین انجام شده است.

 سید محسن حمزه‌لو عصر یکشنبه در بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن در بوکان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی انجام شد، افزود: پنج هزار و ۸۲۷ نفر متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن در این شهرستان بوده که چهار هزار و ۲۸۸ نفر نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: حل مسائل مربوط به تغییر کاربری اراضی و الحاق به محدوده از جمله مهمترین موارد مورد پیگیری است تا مانعی برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان وجود نداشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان به میزان ۳۰ هکتار انجام شده و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد.

وی تاکید کرد: آماده سازی اراضی تامین شده در حال انجام است و این روند در حال حاضر پیشرفت ۷۰ درصدی دارد و اراضی تامین شده آماده ساخت و ساز و شروع عملیات اجرایی می‌شود.

حمزه‌لو گفت: تامین زیرساخت‌های لازم برای ساخت و تحویل مسکن و توجه به این بخش در سطح شهرستان از اولویت‌های این اداره کل است.

وی یادآور شد: همچنین در راستای بهبود زیرساخت‌های مساکن مهر از جمله بهسازی و آسفالت محوطه‌ها و راه‌های دسترسی به مساکن مهر و تامین انشعابات اعتبار لازم مصوب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.