معاون استاندار کرمان:

۹۰ درصدِ جمعیت کرمان از نعمت گاز برخوردارند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: ضریب پوشش گازرسانی در استان کرمان به ۹۰ درصد رسیده است.

 علی بیگ‌زاده در مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت گاز استان با اعلام اینکه ضریب پوشش گازرسانی در استان کرمان به ۹۰ درصد رسیده است، اظهار داشت: هفته دولت شرکت گاز استان کرمان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی رتبه برتر را کسب کرد.

او افزود: امیدواریم همه مدیران در زمان مسئولیت خود یک گزارش عملکرد قابل قبول و افتخاراتی از خدمت به مردم داشته باشند که در زمان تکریم بتوانند بازگو کنند.

‌بیگ‌زاده با بیان اینکه مدیران خدمتگزار مردم هستند و باید قدردان این فرصت باشیم، تصریح کرد: زحمات و افتخارات در ذهن مردم انقلابی باقی خواهد ماند و باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز با بیان اینکه شرکت گاز استان کرمان از شرکت‌های برتر در سطح کشور و در بین استان‌ها است، گفت: تلاش‌های زیادی در این سال‌ها برای توسعه شبکه گازرسانی در کرمان شده است.

رحمانی ابراز داشت: در حال حاضر حدود ۹۴ درصد جمعیت شهری و روستایی کشور از نعمت گاز برخوردار هستند، ۷۵ درصد سبد انرژی کشور مربوط به گاز است، یک هزار و ۲۵۳ شهر و ۳۹ هزار روستا در کشور گازرسانی شده است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه تمام تلاش‌ها و کار‌ها باید به رضایتمندی مردم در ادارات معطوف شود، افزود: طی پارسال ۲۳۰ میلیارد مترمکعب گاز در سطح کشور توزیع شده و امسال تاکنون رکورد توزیع گاز در کشور شکسته شده است.

او گفت: مهمترین کار در کنار توسعه، بحث مدیریت مصرف است که فرهنگ سازی و مدیریت آن می‌تواند کمک زیادی به توسعه گازرسانی داشته باشد.

در این آیین با اهدای لوح از سوی مجید چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همچنین محمدمهدی فداکار استاندار کرمان از زحمات منوچهر فلاح قدردانی و محمدرضا سلیمانی به عنوان سرپرست جدید شرکت گاز استان کرمان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار