افزایش چهار برابری سرعت اینترنت در بجستان

رئیس اداره مخابرات بجستان گفت: با راه اندازی سرویس جدید اینترنت وی.دی.اس.ال برای نخستین بار در این شهرستان سرعت اینترنت چهار برابر افزایش یافت.

اکبر سلیمی رئیس اداره مخابرات بجستان گفت: در این سرویس کاربران قادر خواهند بود با سرعت ۴۰ تا ۵۰ مگابیت در ثانیه (بر اساس فاصله مشترک تا مرکز مخابراتی) برای دریافت اطلاعات و بین ۱۰ تا۲۰ مگابیت در ثانیه برای ارسال اطلاعات اقدام کنند.

او سرعت بالای این سرویس جدید را در مقایسه با ای.دی.اس.ال یادآور شد و افزود: حداکثر سرعت دانلود اطلاعات در سرویس ای.دی.اس.ال ۱۲ مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود اطلاعات از کاربر به اینترنت ۸۰۰ کیلو بیت در ثانیه است به همین جهت سرویس وی.دی.اس.ال خدمات بسیار بهتری را به مشترکان ارائه می کند.

رئیس اداره مخابرات بجستان ادامه داد: ۱۷ مرکز مخابراتی این شهرستان از اینترنت ای.دی.اس.ال بهره‌مند هستند و واگذاری وی.دی.اس.ال به سایر مراکز نیز در آینده‌ای نزدیک امکان پذیر می شود.

سلیمی بیان کرد: در مرحله نخست واگذاری سرویس وی.دی.اس.ال مشترکان محدوده مرکز مخابرات حضرت ولیعصر(عج) بجستان تا فاصله ۷۰۰ متر به اداره مخابرات که متقاضی سرویس جدید هستند یا تمایل به تغییر سرویس اینترنت ای.دی.اس.ال خود به وی.دی.اس.ال را دارند می‌توانند ضمن تماس با شماره ۲۰۲۱ روابط عمومی اداره مخابرات و شماره ۵۶۵۲۲۰۰۰ میز خدمت مخابرات، از اطلاعات بیشتر در این زمینه برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار