خروج حریر خوزستان از زیان دهی و ثبت رکورد‌های جدید تولید

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان خروج این شرکت از زیان دهی و رسیدن به سوددهی را لبیک به منویات رهبری دانست و گفت: حریر خوزستان با ثبت رکورد‌های پی‌درپی به دنبال تزریق امید به جامعه است.

سید جمال موسوی جزایری گفت: با تامین مواد اولیه خداروشکر توانستیم با تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارکنان، این شرکت را به چرخه سود دهی بازگردانیم و رکورد تولید جدیدی را ثبت کنیم.

او می‌گوید: در بازه زمانی بسیار کم توانستیم رکورد محصولات تمام ورجین را به  ۵۸ تن در روز و محصولات باگاس دار را به ۵۴ تن در روز برسانیم که پیش از این، این رکورد تولید در شرکت حریر خوزستان اتفاق نیفتاده بود. 

جزایری ادامه داد: با استفاده از خمیر سوگاس توانستیم کاغذ تیشویی را تولید کنیم که از مقاومت بسیار بیشتری برخوردار است، در گذشته گرید مقاومت کاغذ تیشو حریر خوزستان بین ۳۵ تا ۴۰ بود که خداروشکر با استفاده از خمیر سوگاس گرید مقاومت به ۱۱۰  رسیده است.

این مقام مسئول ادامه داد:با مدیریت و برنامه‌ریزی به ویژه تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شرکت حریر خوزستان علاوه بر خروج از زیان‌دهی و رسیدن به سوددهی، شاهد افزایش ٢٦ درصد فروش و بیش از ١٧ درصد افزایش سود در سه ماهه ابتدایی امسال نسبت به سه ماهه سال قبل در حریر خوزستان باشیم.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: هرکاری که برای کارگرانی که در گرمای بالای ۵۰ درجه‌ای مشغول به کار هستند انجام داده شود بازهم کم است باید قدر و زحمات کارگران را ارج بداریم.

جزایری به استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: مواد شیمایی شرکت حریر خوزستان برای تولید کاغذ وارداتی است. باتوجه به سختی‌ها و موانعی که در تامین این مواد شیمایی بر سر راه قرار دارد؛ پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، تامین مواد شیمایی را از شرکت‌های ساخت داخل را در دستور کار قرار دادند که خداروشکر با تلاش مهندسان و مدیران توانستند با مواد شیمایی ساخت کشورمان محصول با کیفیتی تولید کنند.

این مقام مسئول می‌گوید: پیگیری‌های زیادی برای احداث خط تولید جهت تکمیل زنجیره تولید در شرکت حریر خوزستان انجام شده که کار‌های ابتدایی آن را انجام دادیم، اما متاسفانه همچنان در پیج و خم بروکراسی اداری گیر کرده است.

 به گفته جزایری، انتظار داشتیم در سال ۱۴۰۲ کلنگ طرح‌های توسعه‌ای حریر خوزستان به زمین زده شود، اما متاسفانه چنین نشد. با احداث خط تولید خمیر علاوه بر ایجاد اشتغال جوانان باعث سوددهی بیشتر و افزایش تولید در حریر خوزستان خواهیم شد. 

او گفت: امیدواریم سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و هلدینگ‌های بالاسری برای توسعه شرکت حریر همکاری لازم را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شوش برای رفع مشکلات شرکت حریر خوزستان و همچنین از حمایت‌ها و همکاری جواد مقدم رئیس هیئت مدیره گروه صنایع کاغذ پارس با در اختیار گذاشتن مواد اولیه حریر خوزستان جهت بازگشت به چرخه تولید و ثبت رکورد‌های جدید این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.