بارگیری ۲۴۸ تن کاغذ تیشو در یک شبانه روز

رکورد بی سابقه در شرکت حریر خوزستان با بارگیری ۲۴۸ تن کاغذ تیشو در یک شبانه روز ثبت شد

سید جمال موسوی جزایری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان گفت: با بارگیری ۲۴۸ تن کاغذ تیشو در روز، رکورد بارگیری در شرکت حریر خوزستان شکسته شد.

او می‌گوید:  با سیاست گذاری و ترسیم اهداف جدید برای تحقق شعار سال در شرکت حریر خوزستان با همت و تلاش جهادی مدیران و کارکنان دلسوز، شاهد اتفاقات خوب در تولید خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: با تلاش و برنامه ریزی مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت حریر خوزستان خداروشکر تولید روزانه کاغذ تیشو در این شرکت شکسته شد و روزانه ۵۴ تن حریر در این شرکت تولید می‌شود که نشان از ما می‌توانیم است.

جزایری می گوید: افزایش تولید باعث شده تا بارگیری‌های روزانه شرکت حریر خوزستان در روز افزایش یابد و رکورد بارگیری کاغذ تیشو برای رسیدن به دست مشتریان در سال‌های اخیر شکسته شود.

به گفته او با افزایش تولید خداروشکر رکورد بارگیری در این شرکت در روز حدود ۲۴۸ تن بوده که تاکنون این حجم از بارگیری سابقه نداشته است.

 جزایری گفت: ان‌شاءالله در تلاش هستیم با همت، تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی منظم مدیران و کارکنان شرکت حریر خوزستان روز‌های طلایی به شرکت حریر خوزستان باز گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.