خودکفایی کارکنان حریر خوزستان در تعمیر دستگاه پالپر خمیرسازی

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان از تعمیر دستگاه پالپر برای اولین بار پس از تأسیس این شرکت توسط کارکنان حریر خبرداد.

سید جمال موسوی جزایری مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت : تشخیص و رفع سریع و به موقع عیوب و اشکالات قطعات و دستگاه‌ها در میزان راندمان و عملکرد واحد‌های تولیدی و پیشگیری از خسارات بسیار تاثیرگذار است.

او می‌گوید: برای اولین بار پس از تأسیس شرکت حریر خوزستان دستگاه پالپر خمیرسازی به دلیل خرابی هم‌زن از کار افتاد که همین امر موجب وقفه‌ی کوتاه در امر تولید شد.

مدیرعامل حریر خوزستان به عیب‌یابی و تعمیر سریع دستگاه پالپر از سوی کارکنان واحد فنی شرکت اشاره کرد و گفت: دستگاه پالپر پس از تأسیس شرکت حریر برای اولین بار دچار خرابی هم‌زن شد که با تلاش نیرو‌های فنی شرکت آنهم بدون داشتن نقشه‌ی انفجاری و بدون وارد آمدن آسیب به هیچ یک از قسمت‌های دستگاه پالپر، با تهیه و ساخت ابزار و استراکچر‌های نگهدارنده مورد نیاز  دستگاه دمونتاژ کامل گردید.

جزایری گفت: برای تعمیر دستگاه پالپر نقشه انفجاری این دستگاه در شرکت موجود نبوده و شرکت اروپایی سازنده نیز از ارسال آن امتناع نموده که نهایتا با تلاش بی وقفه‌ی و شبانه روزی مدیران و کارکنان واحد فنی همچنین همکاری بخش‌ها و واحد‌های مختلف شرکت، علاوه بر شافت دستگاه اندازه گیری و تهیه نقشه ساخت، این دستگاه سرویس کامل شده و پس از مونتاژ مجددا با موفقیت راه اندازی و در خط تولید قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل حریر خوزستان تعمیرات اساسی دستگاه و قطعات شرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و سرمایه ایرانی و با اتکاء به نیرو‌های متخصص و توانمند شرکت انجام شده است.

جزایری تعمیر دستگاه پالپر خمیرسازی از سوی مدیران و کارکنان شرکت حریر خوزستان آنهم بدون نقشه انفجاری برای اولین بار نمونه بارز «ما می‌توانیم» دانست و گفت: بزرگترین دستاورد این تعمیرات که برای نخستین بار انجام شده است، ایجاد روحیه خود باوری و همچنین باور غلبه بر مشکلات در سایه همکاری و انتقال دانش فنی به نسلی جدید از صنعتگران کشور بوده است.

مدیرعامل حریر خوزستان گفت: امروز این شعار فقط یک شعار تنها نیست؛ در عمل نشان دادیم که در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشتیم و به موفقیت دست پیدا کردیم و این شعار را تحقق بخشیدیم.

به گفته او پس از تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان واحد فنی و همکاری تمامی واحد‌های مختلف شرکت، دستگاه پالپر پس از سرویس و تعمیر در مدار تولید قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.