تکمیل زنجیره تولید شرکت حریر خوزستان با تلاش مسئولان

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: پیگیری نماینده مردم شوش در مجلس در جهت رفع مشکلات شرکت حریر منجر به تکمیل زنجیره تولید این شرکت شد.

سید جمال موسوی جزایری مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: زمانی که مدیریت مجموعه حریر خوزستان را گرفتم متاسفانه این شرکت وضعیت خوبی از لحاظ تولید و مواد اولیه نداشت که همین امر موجب شده بود که شرکت حریر خوزستان زیادن ده معرفی شود.

او می‌گوید: پس از شش ماه در مجموعه شرکت حریر خوزستان با پیگیری‌ کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی همچنین تصمیمات اتخاذی در مجموعه و تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان زحمتکش توانستیم علاوه بر خروج از زیان‌دهی و رسیدن به سوددهی، رکورد تولید کاغذ تیشو در روز برای اولین بار در این شرکت شکسته شود.

مدیرعامل حریر خوزستان با اشاره به تولید بی سابقه دو محصول جدید تیشو تمام سفید از ترکیب خمیر باگاس و تیشویی سبک در این شرکت گفت: با تولید محصول جدید و با کیفیت باعث رضایت مشتری‌ها شده که همین امر موجب شد که این شرکت برای اولین بار رکورد بارگیری ۲۴۸ تن در روز را رقم بزند.

جزایری با اشاره به توسعه خطوط تولید و تکمیل زنجیره تولید شرکت حریر خوزستان می گوید: یکی از برنامه‌ها تکمیل زنجیره تولید حریر خوزستان است که نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع مهم است.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: امیدواریم هرچه سریعتر با همکاری سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شستا شاهد راه‌اندازی خطوط تولید شرکت حریر خوزستان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.