جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح بسته بندی دستمال کاغذی در حریر خوزستان

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت به منظور جلوگیری از خام فروشی طرح بسته‌بندی دستمال کاغذی در این شرکت اجرا خواهد شد.

ارسلان غمگین مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در نشست با نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی به بیان گزارشی از مسائل و مشکلات روند تولید و فروش، اجرای طرح‌های توسعه ای به ویژه طرح مهم و در حال اجرای پروژه کانورت و دیگر برنامه‌های پیش‌روی این شرکت پرداختند.

او اجرای طرح‌های توسعه ای در شرکت حریر خوزستان را از ضروریات دانست و گفت: خداروشکر پس از پیگیری ها ونشست‌های مستمر مجوز پروژه ( بسته بندی دستمال کاغذی ) از سوی هلدینگ های بالادستی اخذ شد و کارهای اجرایی این طرح آغاز شده است.

به گفته غمگین با اجرای طرح کانورت در حریر خوزستان ضمن ایجاد اشتغال پایدار برای ۳۰ نفر در سه شیفیت کاری در واقع یک سوم تولیدات تیشو را از خام فروشی جلوگیری و آن را تبدیل به کالایی که به دست مصرف کننده برسد خواهیم رساند و این جهش تولید در مسیر اجرای فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب است.

 محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در این نشست  اجرای طرح‌های توسعه ای در حریر خوزستان را کاری بسیار ارزشمند دانست و گفت: جهت رفع مشکلات حریر خوزستان، اجرای طرح های توسعه ‌ای به ویژه تامین منابع لازم جهت اجرای هرچه بهتر پروژه های توسعه ‌ای این شرکت آمادگی هرگونه همکاری و مساعدت‌های لازم را داریم و از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.