آیین کلنگ زنی ۱۵ سایت جدید تلفن همراه در کرمان

آیین کلنگ زنی ۱۵ سایت جدید تلفن همراه ایرانسل در شهرستان‌های رابر، بافت وارزوئیه برگزار شد.

حسین ساجدی در مراسم کلنگ زنی احداث سایت روستا‌های شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه که با حضور محمدی نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان‌های بافت و ارزوئیه، نماینده اپراتورایرانسل ودهیاران و اعضای شورای اسلامی این روستا‌ها برگزار شد از احداث ۱۵ سایت تلفن همراه ایرانسل با تکنولوژی ۲G /۳G /۴G و ارتقای ۲ سایت به تکنولوژی ۴G برای ۲۴ روستای شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه از محل اعتبارات وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات طرح (uso) خبر داد.

او بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه در بخش‌های مختلف، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در روستا‌های این شهرستان‌ها، منجر به کاهش مهاجرت مردم به شهر‌ها و دسترسی آسان روستاییان به خدمات می‌شود.

 مدیرکل ارتباطات استان کرمان افزود: برای احداث ۱۵ سایت جدید تلفن همراه از اپراتورایرانسل برای ۲۴ روستای این شهرستان‌ها از محل اعتبارات وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، ۱۰۰ میلیارد ریال تامین شده است.

او در ادامه ضمن بازدید از وضعیت ارتباطی و دسترسی به اینترنت روستا‌های دهستان کیسکان با پیگیری و ابلاغ دستورات خواستار ارتقای تکنولوژی سایت همراه اول در این منطقه شد.

ساجدی همچنین به همراه محمدی نماینده این شهرستان‌ها از وضعیت ارتباطی و دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت تعدادی از روستا‌های شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه بازدید کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار