بهره‌برداری از ۵۴ پروژه دهیاری‌های کرمان در هفته دولت

مدیر کل امور روستایی استانداری کرمان گفت: ۵۴ پروژه دهیاری‌های شهرستان کرمان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد جواد عبدالکریمی در جلسه دهیاری‌های بخش مرکزی به مناسبت هفته دولت و تشریح برنامه‌های قرارگاه توانمندسازی و کار آفرینی مردم پایه روستاییان گفت: ۵۴ پروژه به همت دهیاری‌های شهرستان کرمان آماده بهره‌برداری است که برای اجرای این پروژه‌ها ۷۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در اختیار دهیاری‌ها هزینه شده است.

او افزود: اندیشه مجریان توانمندسازی و کار آفرینی مردم پایه (تکام) باید مبنای هم افزایی داشته باشد که در زیست بوم اجتماعی هم افزایی منجر به بهره‌وری، رشد و خود ترمیمی می‌شود.

عبدالکریمی تصریح کرد: گام اول برنامه توانمندسازی روستاییان، تحلیل وضعیت موجود و تشکیل اتاق وضعیت است و در ادامه مسیر جلب مشارکت مردم بسیار مهم است که اگر مشارکت مردم نباشد طرح‌ها ابتر و یا حتی منجر به شکست هم خواهد شد.

او مدیریت بهینه منابع مالی را مهم‌ترین موضوع در این زمینه عنوان کرد.

عبدالکریمی با اشاره به اینکه دهیاران و شورا‌ها به عنوان حاکمان محلی باید دقیقاً مطابق با قانون و اسناد بالادستی اقدام کنند، گفت: شما باید افق روشنی برای آینده روستایتان متصور شوید و اهدافتان را بر آن مبنا ترسیم و بر آن اساس گام بردارید.

مدیر کل امور روستایی استانداری کرمان از دهیاران خواست، با افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها نسبت به اعتمادسازی مردم اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.