اعلام آمادگی دو سرمایه‌گذار برای کوهستان پارک

رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دنبال این هستیم که شهربازی راه‌اندازی شود و ما حاضر هستیم به خاطر مردم کمک کنیم.

حسن موحدیان رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کوهستان پارک موضوعی جدی برای شهرداری است، توافقاتی در شهرداری انجام شده و امیدواریم هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

او افزود: بچه‌ها نیاز به تفریحات سالم و هیجانی دارند تا هیجانات آن‌ها تخلیه شود، بنابراین ما به شدت دنبال این موضوع هستیم. باید از وسایلی در کوهستان پارک استفاده شود که بچه‌ها را جذب کند.

رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ما دو جلسه با آقای قاضی‌زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتیم. کار‌ها در حال رسیدگی است و امیدواریم امسال تعیین تکلیف شود.

موحدیان با بیان اینکه شاید ما سرمایه‌گذار معرفی کنیم، بیان کرد: دنبال این نیستیم که حتما خودمان به مساله کوهستان پارک ورود کنیم، بلکه دنبال این هستیم که شهربازی راه‌اندازی شود و ما حاضر هستیم به خاطر مردم کمک کنیم.

او تصریح کرد: تاسیسات کوهستان پارک باید تعویض شود و سرمایه‌گذار باید از صفر شروع کند؛ زیرا برخی وسایل از رده خارج شده و استاندارد ندارند. استاندارد شهربازی‌ها بسیار سخت است. دو سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کردند، اما منتظر هستیم ببینیم کدام سرمایه‌گذار انتخاب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار