خراسان رضوی در حوزه ورزش دچار عقب ماندگی شده است

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان گفت: بر اساس آخرین گزارش ورزش استان‌ها، در هر دو بخش ورزش حرفه‌ای و همگانی، استان خراسان رضوی با وجود ظرفیت و موقعیت ویژه اش دچار عقب ماندگی کوچکی شده است.

سینا کلهر معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان گفت: شاید علت این عقب ماندگی تحولات مدیریتی منحصر به فرد این استان در حوزه ورزش است.

او افزود: اتفاقاتی که در داستان بازی ایران و لبنان در مشهد روی داد هنوز هم با تبعاتی برای ورزش همراه است.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان ادامه داد: با توجه به حضور تاج فیروز در سمت مدیر کل ورزش و جوانان استان و شناختی که از وی داشتیم امیدواریم با حضور این مسوول و یاری مسوولان استان مشکلات یاد شده برطرف شود.

کلهر همچنین مسابقات آسیایی و المپیک را شاخص عملکرد دولت‌ها در حوزه ورزش دانست و بیان کرد: مسابقات آسیایی هانگژو چین نخستین آزمون عملکرد ورزشی دولت سیزدهم و سپس المپیک پاریس در سال بعد نیز دومین آزمون از این دست است.

او تصریح کرد: چون ورزش مقابل چشم همه مردم روی می‌دهد لذا پیروزی در آن قابل مناقشه نیست لذا با این نتایح، قضاوت‌ها در خصوص قدرت توسعه یافتگی یک کشور گره خورده است، به همین دلیل است می‌بینیم کشور‌های عربی ورزشکار اجاره‌ای می‌آورند تا این توسعه یافتگی را نشان دهند.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان تاکید کرد: این یک ماه باقی مانده به مسابقات آسیایی بسیار مهم است، امیدواریم از ۱۰ ورزشکار خراسانی حاضر در این رقابت‌ها حداقل هفت نفر مدال بیاورند به همین دلیل از استاندار می‌خواهیم حمایت‌های ورزشی از این ورزشکاران را خود رصد کنید.

کلهر با بیان اینکه در حوزه ورزش همگانی عقب ماندگی فراوانی داریم اظهار کرد: نیازمند توسعه و توجه به ورزش همگانی به صورت مستمر و مداوم هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار