امام جمعه کرمانشاه:

مسئولان باید به مردم شبانه روز خدمت کنند

امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت هفته دولت، گفت: کار و خدمت به مردم به ویژه کمک به طبقه مستضعف جامعه باید کار شبانه روزی مسئولان دولتی باشد.

آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه که با حضور " مراد رضا صحرایی" وزیر آموزش و پرورش اقامه شد؛ با اشاره به سخنان چند روز قبل مقام معظم رهبری؛ همچنین گفت: مسئولان باید خدمات نظام و انقلاب را به مردم معرفی کنند؛ زیرا هدف دشمنان ناامید کردن مردم از نظام و خدمات جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: نباید نسل جوان و مردم خدماتی که انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه به اسلام کرده است را فراموش کنند، باید مردم این قدرت جمهوری اسلامی ایران را ببینند که در تاریخ بی نظیر است.

آیت الله علما با اشاره به سوم شهریورماه روزی که انگلیسی‌ها رضاه شاه را از ایران بیرون کردند، گفت: رضاخان را خود انگلیسی‌ها به حکومت رساندند و خودشان هم آن را بردند، حدقل خدمت جمهوری اسلامی این است در جهان مستقل و آزاد است و مردم خودشان با صندوق‌های رای سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه" ما می‌توانیم" بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) به ملت ایران ما می‌توانیم را یاد داد و امروز ایران جزو کشور‌های قدرتمند جهان است کاری که مقام معظم رهبری سال‌ها است بر روی آن برای انتقال به نسل جوان اصرار دارند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود به هشتم شهریورماه سالروز شهادت رییس جمهور، نخست وزیر و رییس شهربانی وقت ایران در یک عملیات تروریستی به دست منافقین اشاره کرد و گفت: اکنون آمریکا از منافقین که علیه مردم ایران دست به جنایت می‌زنند، همانند داعشی که برای جان مسلمان جهان تهدید ایجاد کرد حمایت می‌کنند.

وی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و از مسئولان خواست به مردم بویژه طبقه مستعضفان خدمت رسانی شبانه روزی داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادمه نهم شهریور را روز تجلیل از اسراء و مفقودین جنگ هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود به مجموعه اقدامات استانداری کرمانشاه در راستای خدمت رسانی به زائران اباعبدا الحسین (ع) در استان اشاره کرد و بیان کرد: انصافا در مرز خدمات خوبی شده که برکات آن پس از مراسم اربعیین برای استان ما می‌مانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار