معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:

زائران در مرز خسروی به صورت روان در حال خروج از مرز به منذریه عراق هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : تردد زائران اربعین از مرز رسمی خسروی همچنان روان و رفت و آمد زائران به صورت ۲۴ ساعته بدون هیج مشکلی در ۲ سوی مرز در حال انجام است.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : هم اکنون زائران در مرز خسروی به صورت روان در حال خروج از مرز به منذریه عراق هستند و در منذریه هیچ مشکلی برای پذیرش حضور زوار ایرانی وجود ندارد.

وی از فراهم بودن تمامی زیرساخت‌های لازم و امکانات برای پذیرش زائران خبر داد و اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها پای کارند تا زائران با سهولت و راحتی بتوانند از این گذرگاه رسمی عازم عراق شوند.

فرمانده قرارگاه اربعین استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۵۱ هزار زائر از مرز خسروی بدون هیچ گونه مشکل و در سهولت کامل از مرز خسروی خروج پیدا کرده اند و هم اکنون هم جمعیت پرحجم، اما تردد هم در سمت گیت‌های ایران و هم سمت گیت‌های عراق روان است.

شعبانی از برپایی موکب‌ها به منظور خدمات رسانی به زوار اربعین در ۲ سوی مرز خسروی و منذریه خبر داد و گفت: تمام زیرساخت‌ها برای حضور زائران فراهم است و پذیرای زائران از سراسر در این گذرگاه رسمی کشور هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.