با هدف توسعه ترانزیت کشور؛

۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و بزرگراهای کشور افتتاح می‌شود

معاون ساخت و توسعه راه های کشور گفت: با هدف توسعه ترانزیت کشور ۳۰۰ کیلومتر از راه های اصلی و بزرگراهی تا چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

کدخدا زاده گفت: دستاوردهای زیادی در صنعت حمل ونقل در راه های اصلی و احداث بزرگراه ها  طی دو سال گذشته داشته ایم و  تا به امروز چندین پروژه به بهره برداری رسیده است. 

به گفته معاون ساخت و توسعه  راه های کشور تا پایان سال دو پروژه بزرگ  که سال های زیادی هم وطنان منتظر آن  بودند به بهره برداری خواهد رسید که یکی از این پروژه هامحور ترانزیتی  میانه _ میان دو آب  است که  هدف آن  تکمیل محورهای شرقی و غربی است و طول این پروژه ۱۸۰ کیلومتر است.

او می گوید: با تکمیل این   پروژه  جنوب آذربایجان غربی به مرکز کشور  ۱۰ هاکیلومتر نزدیک می کند و خبر خوبی برای کاهش طول مسیر در ایام اربعین است. 

 کدخدا زاده  گفت:  همچنین  ماه گذشته با حضور رئیس جمهور از محور پاتاوه _ دهدشت به طول  ۱۳۶ کیلومتر بهره‌برداری شد که  این محور یک راه ترانزیتی است و  با تمرکز در دو سال اخیر به بهره برداری رسید .

معاون توسعه راه ها گفت:  این پروژه  یکی از پروژه های مهم است در حوزه ترانزیت بوده و که حدود  ۱۰۰ کیلومتر محور اصلی مرکز کشور به سمت خوزستان، بندر امام و مرز های دریای کوتاه  می کند و مردم  این منطقه می توانند  راه کوتاه تر و ایمن تر استفاده کنند‌

معاون ساخت وتوسعه راه ها بیان کرد:  ۳۰۰ كيلومتر راه و بزرگراه در كريدورهای بزرگراهی غرب، جنوب و شرق كشور با هدف توسعه ترانزيت بين المللی كالا و مسافر، توسعه اقتصادی و گردشگری در استان های مختلف به بهره برداری می رسد.

 

 

برچسب ها: حمل ونقل ، ترانزیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی کاظمی
۱۲:۱۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
سلام پس چرا خبری از عملیات اجرایی ساخت آزاد راه بین‌المللی پل زال مورموری چیلات شهرستان دهلران نبست؟
آخرین اخبار