پویش راه نجات زمینه‌ساز کاهش بار ترافیکی در پایانه های مرزی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیوستن زائران به پویش راه نجات زمینه را برای کاهش بار ترافیکی در پایانه های مرزی ایران و عراق فراهم می کند.

شهریار افندی زاده گفت: با توجه به آنکه ۱۳ تا ۲۰ شهریور ماه اوج سفرهای زائران کربلا است و از سوی دیگر با توجه به کاهش تعداد ناوگان حمل ونقل عمومی بنابراین به زائران توصیه می کنیم که سفرهای خود را مدیریت کرده و در صورت استفاده از ناوگان شخصی حتما به پویش راه نجات برای تکمیل ظرفیت ناوگان خود بپیوندند.

به گفته معاون حمل و نقل وزیر راه وشهرسازی در شرایط کنونی با توجه به آنکه شاهد ترافیک سنگین در مرزهای پرتردد از جمله مهران و شلمچه هستیم بنابراین به زائران توصیه می شود که از آخرین وضعیت ترافیکی در محورها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند همچنین حتما در صورت امکان از ناوگان تاکسی های اینترنتی استفاده کنند.

او می گوید: در شرایط کنونی به زائران توصیه می شود که از مرزهای با ترافیک کمتر از جمله خسروی، تمرچین و باشماق استفاده کرده و بازگشت خود را از کربلا به بعد از اربعین یا قبل از اوج ترافیک بیندازند تا شاهد ترافیک نباشند.

افندی زاده گفت: مسافران حتما در این شرایط که ناوگان حمل نقل عمومی کم است با پیوستن به پویش راه نجات زمینه را برای مدیریت ترافیک و همچنین کم شدن تعداد ناوگان مورد نیاز  فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار