برخورداری ۱۴۷ روستای استان از نعمت گاز

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : هفته دولت امسال ۱۴۷ روستای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : در هفته دولت امسال ۲۸۱ پروژه گازرسانی شامل گازرسانی به ۱۴۷ روستا و ۱۳۴ واحد صنعتی استان با اعتبار ۴۲۷۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: با تلاش همکاران شرکت گاز استان و به منظور محرومیت زدایی از روستا‌های استان خصوصا روستا‌های محروم، صعب العبور و مرزی، طی هفته دولت ۱۴۷ روستای استان کرمانشاه با اعتبار ۴۱۰۹ میلیارد ریال گازدار خواهند شد و زمینه برخورداری ۷۷۴۷ خانوار از نعمت گاز طبیعی فراهم خواهد شد.

حسینی افزود: به منظور رونق تولید و کمک به اقتصاد کشور، در این ایام گازرسانی به ۱۳۴ واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار ۱۶۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که علاوه بر صرفه اقتصادی برای صنایع مورد نظر نقش بسزایی در جلوگیری از آلودگی محیط زیست ایفا خواهد کرد.

سرپرست شرکت گاز استان یادآور شد: در حال حاضر در بخش گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان تعداد ۲۱۹۶ واحد تولیدی و صنعتی و ۲۰ شهرک صنعتی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند. همچنین در سال جاری نیز گازرسانی به ۲۲۳ واحد تولیدی و صنعتی در دست اقدام است.

حسینی ادامه داد: هم اکنون ۹۹.۹ درصد خانوار‌های شهری با گازرسانی به ۳۳ شهر و ۹۰ درصد خانوار‌های روستایی با گازرسانی به ۲۰۳۰ روستا مصرف کننده گاز طبیعی می‌باشند و با اتمام پروژه‌های در دست اجرا ضریب نفوذ گازرسانی در کل استان به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار