سوخت رسانی به مواکب اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از توزیع ۶ هزار و ۵۴۵ کپسول گاز مایع میان مواکب ابعین حسینی در استان خبر داد.

عبدالکریم محمدی گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده برای تامین سوخت مورد نیاز مواکب، ۶ هزار و ۵۴۵ کپسول گاز مایع معادل ۷۲ تن توزیع شده است.

او می‌گوید: به منظور رفاه حال موکب داران در پایانه مرزی چذابه، محلی برای ذخیره کپسول گاز به عنوان طرح سبدی ایجاد شده است و از طریق زیرساخت‌های بانکی توزیع می‌شود.

محمدی درخصوص تامین سوخت اتوبوس‌ها می‌گوید: گازوئیل مورد نیاز اتوبوس‌های شهردار به میزان کافی تامین شده است تا مشکلی در جابجایی زائران اربعین حسینی ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: سوخت مورد نیاز مواکب و خودرو‌ها تامین شده و توزیع آن به صورت مستمر در جایگاه‌های سوخت انجام می‌شود، بنابراین زائران اربعین حسینی نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت جایگاه‌های سیار و ثابت سوخت در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه ۲۴ ساعته است و محدودیت زمانی برای فعالیت آن‌ها وجود ندارد و تامین سوخت جایگاه‌های سیار در چذابه تا بازگشت آخرین زائران ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.