موکب های اربعین در حمیدیه روشن شدند

مدیر امور برق شهرستان حمیدیه از برق رسانی و تامین روشنایی بیش از یکصد موکب در مسیر طریق الحسین (ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آرش بندار زاده، مدیر امور برق شهرستان حمیدیه به همکاری این سازمان برای تامین برق مواکب در مسیر طریق الحسین(ع) این شهرستان بیان داشت: امور برق شهرستان حمیدیه در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی  اقدام به برق‌رسانی به مواکب احداث شده در این مسیر نمود.

وی تصریح کرد: در این رابطه به تعداد 105 موکب که از کانال شهید چمران تا کوت سید نعیم در مسیر چذابه قرار دارند، با ساز و کار مشخص و با رعایت کلیه نکات ایمنی برق‌رسانی شده است.

بندار زاده به احداث شبکه‌های جدید موقت در این مسیر اشاره کرد و اظهار داشت: نسبت به اصلاح شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف اقدامات انجام گرفته است، همچنین علاوه بر بازبینی و اصلاح کامل شبکه، در بحث تامین روشنایی مسیر موردنظر تعداد 34 دستگاه کله چراغ جدید نصب و راه‌اندازی شد.

مدیر امور برق شهرستان حمیدیه  با بیان این‌که این عملیات با همکاری و هماهنگی کامل با فرمانداری حمیدیه و سایر نهادهای ذیربط به منظور افزایش بهره‌وری و تداخل نداشتن انجام شده افزود: علاوه بر این اقدامات که با اعتبار 680 میلیون ریال انجام گرفت، چادرهای امدادی و خدمت رسانی هلال احمر نیز با رعایت کامل ایمنی، برقدار شدند.

انتهای پیام/گ

برق رسانی به مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار