توسعه شبکه برق هندیجان با افتتاح پروژه برق رسانی

معاون فرماندار هندیجان از افتتاح پروژه‌های برق رسانی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام خضعلی، معاون فرماندار شهرستان هندیجان بیان داشت: پروژه برق‌ رسانی به روستای پوزسفید از توابع بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شد.

وی افزود: بیش از 30 پروژه در سطح شهر و روستاهای بخش چم خلف عیسی و مرکزی افتتاح ، کلنگ زنی خواهند شد. و در روز سوم هفته دولت در حوزه برق 4 پروژه برق ‌رسانی به روستای پوزسفید به مبلغ 500 میلیون تومان انجام شد.

خضعلی عنوان کرد: از دیگر افتتاح‌های برق می‌توان به فیدر خروجی ایستگاه شهر زهره به مبلغ 680 میلیون تومان، پست هوایی و توسعه شبکه شهری و روستایی جهت افت فشار به مبلغ 500 میلیون تومان اشاره کرد.

معاون فرماندار هندیجان با اشاره به پروژه کاهش سیم برق در این شهرستان گفت: آخرین پروژه برقی هندیجان پروژه کاهش سیم به کابل به مبلغ 350 میلیون تومان که به ‌صورت هم‌ زمان در روستای پوزسفید افتتاح شد، ارزش این پروژه‌ها در مجموع 2 میلیارد و 30 میلیون تومان است.

انتهای پیام/م

بهره برداری از پروژه برق رسانی در هندیجان

برچسب ها: شبکه برق ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.