جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) فعالیت خود را آغاز کرد

همزمان با اربعین حسینی و روزهای پایانی ماه صفر واحدهای عملیاتی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) طی آیینی با حضور معاون زیارت استاندار خراسان رضوی در مشهد فعالیت خود را آغاز کردند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: کار خدمت رسانی از روز اربعین آغاز می‌شود و تا ۲۶ شهریورماه به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

حسین رضائی افزود: در سازمان مردم نهاد جمعیت خدمتگزار، ۲۲ واحد عملیاتی در قالب ایستگاه‌های صلواتی کار خدمت رسانی را در محور‌های ارتباطی و اسکان شهری را برعهده دارند.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار خدمه در همه ایستگاه‌های صلواتی، ستاد مرکزی، امور جاده ای، مراکز اسکان شهری، خدمات درمانی، ایمنی و انتظامی، تغذیه، خدمات رفاهی، ثبت نام، آمار، مشارکتها، حفظ و نشر آثار، فرهنگی و اعزام مبلغ و مبلغه، انبار و تدارکات، سمعی و بصری و تبلیغات، مالی و پشتیبانی، تامین نیروی انسانی و بانوان فعال هستند.

رضایی ادامه داد: کار ثبت نام از کاروان‌های زائران پیاده امام رضا (ع) همچنان در حال انجام است و تا ۱۷ شهریورماه امسال ادامه دارد و کسانی که تا کنون موفق به ثبت نام نشدند می‌توانند به ستاد جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) مراجعه کنند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) از مردم خراسان رضوی، بویژه مجاوران خواست برای هماهنگی در توزیع نذورات و خدمات ارائه شده جاده‌ای و شهری با ستاد جمعیت هماهنگ نمایند.

وی اضافه کرد: کسانی که امکان اسکان بیش از ۱۰ نفر را در مشهد دارند به واحد اسکان جمعیت خدمتگزار اطلاع دهند تا زائران از نعمت این خدمت رسانی بهره‌مند شوند.

رضایی بیان کرد: واحد تامین نیروی انسانی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) از روز اربعین در ستاد این جمعیت واقع در مشهد خیابان فدائیان اسلام هشت (نخریسی) خیابان شهید سیدین هشت، فعال و هماهنگی خدمت رسانی خادمان افتخاری را انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.