طرح هم‌ محله امام رضا(ع) در مشهد آغاز شد

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: همزمان با دهه پایانی صفر طرح «هم‌ محله» امام رضا (ع) برای رفع دغدغه‌های زائران بارگاه شریف رضوی در مشهد آغاز شد.

حجت‌الاسلام امیرحسین احمدنیا معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: در قالب طرح هم‌محله امام رضا (ع) که برای دومین سال همزمان با دهه پایانی صفر در مشهد مقدس اجرا می‌شود، اسکان رایگان زائران در چهار عرصه شامل مساجد، منازل و مدارس علمیه، حمل و نقل رایگان، نذر خدمت و مهارت و موکب‌داری انجام می‌شود.

او افزود: سال گذشته بیش از ۸۰ هزار نفر در هر شب از طریق سامانه اسکان رایگان این طرح بهره‌مند شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان ادامه داد: امسال نیز بیش از ۲۰۰ مسجد به امر خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر ماه صفر می‌پردازند و متقاضیان ارائه خدمات و همچنین متقاضیان استفاده از خدمات می‌توانند از طریق سامانه zaer.masjedona.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

حجت الاسلام احمدنیا با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که مسجد را خانه خدا و خانه مردم معرفی کرده اند، بیان کرد: در همایش جاماندگان اربعین ۵۸ مسجد در مشهد به بیش از یک میلیون زائر و مجاور خدمت‌رسانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار