تئاتر آیینی «دل بسته» با بازیگری هنرمندان شیعه و اهل سنت تایباد اکران شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: تئاتر آیینی «دل بسته» با موضوع امام حسین (ع) با بازیگری هنرمندان شیعه و اهل سنت این منطقه به روی صحنه رفت.

جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: تئاتر آیینی «دل بسته» به کارگردانی حامد حق شناس، نویسندگی عباس جانفدا و تهیه کنندگی سمیراسادات امیری به روی صحنه رفت که موضوع آن اربعین و عزاداری برای امام حسین (ع) است.

او افزود: آنچه که در این کار هنری و نمایشی نمود بیشتری دارد؛ بازیگری و حضور هنرمندان شیعه و اهل سنت این منطقه بر روی صحنه و پشت صحنه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد ادامه داد: داستان تئاتر «دل بسته» این است که قاسم جگرکی، جاهلی تازه از زندان آزاد شده است و با تمام جاهل بودن خود، تنها در محرم دست از کار خلاف می‌کشد؛ اما یک شب هیئت امنای تکیه مانع آمدن قاسم به تکیه می‌شوند و به دنبال آن داستان جدیدی برای آن رقم می‌خورد.

آفریدون بیان کرد: در این نمایش با ۱۴ نفر عوامل اجرایی، هشت هنرمند جوان بر روی صحنه بازی می‌کنند و مابقی در پشت صحنه مشغول هستند.

تئاتر آیینی «دل بسته» با بازیگری هنرمندان شیعه و اهل سنت تایباد اکران شد

او تصریح کرد: تئاتر «دل بسته» به سبک رئالیسم و در ژانر غم انگیز اجرا می‌شود و حامد حق شناس، ایمان میزبان، رضا حسنی، علیرضا رجب زاده، فرزاد اصلاح طلب، الیاس باجرات، فاطمه تقی زاده و ابراهیم توفیقی از جمله بازیگران آن هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد تاکید کرد: برگزاری اینگونه نمایش‌ها و کار‌های فرهنگی در این شهرستان مرزی، یک تفریح سالم را برای خانواده‌ها رقم می‌زند و می‌تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند.

آفریدون اظهار کرد: مردم می‌توانند تئاتر «دل بسته» را تا ۲۰ شهریورماه و ساعت ۸ هر شب در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی تایباد تماشا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار