۴۰ مدرسه به تعداد مدارس چهارمحال و بختیاری افزوده می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تحهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با افتتاح ۲ هزار مدرسه برای آغاز سال تحصیلی جدید در کشور در روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه، ۴۰ مدرسه استان نیز آماده بهره‌برداری است.

سلمان کارگر مدیرکل نوسازی، توسعه و تحهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با افتتاح این مدارس ۱۲۹ کلاس درس در استان افتتاح و پنج هزار دانش‌آموز از این کلاس‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان به بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال معادل ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

کارگر با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه در استان فعال است، افزود: با توجه به سردسیر بودن استان و ناایمن بودن سیستم گرمایشی ۴۲۰ مدرسه، اختصاص اعتبار بیشتر و استفاده از ظرفیت خیرین برای استانداردسازی وسایل گرمایشی ضروری است.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، امسال ۳۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۰میلیارد تومان برای استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس استان هزینه شده است.

کارگر با اشاره به اینکه هم‌اکنون نیمی از مدارس استان ناایمن است، گفت: استفاده از ظرفیت خیرین برای نوسازی، مدارس ضروری است.

به گفته وی، امسال در راستای اجرای طرح شاداب سازی و بهسازی مدارس در طرح شهید عجمیان ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی افزود: امسال ۲۰ میلیارد تومان قیر رایگان نیز در نواحی مختلف آموزشی برای توزیع در مدارس استان اختصاص داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود احمدی
۱۵:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
نبود کار در روستاها ی چهارمحال وبختیاری ،ساخت مسکن مهر بدون زیر ساخت اموزشی در منظریه وبرم پهنه،و مجاورت با استان های گرمسیر ،اجاره ها ومدارس شهرکرد را با بحران روبه رو کرده است.