سرویس‌دهی قطار شهری مشهد ویژه دهه پایانی صفر افزایش یافت

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: سرویس دهی این ناوگان از امشب و همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) یک ساعت افزایش یافت.

مجتبی زمانیان مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: با توجه به ازدحام جمعیت و افزایش تقاضا برای سرویس دهی این ناوگان در ایام دهه پایانی صفر، سرویس‌دهی خطوط یک و ۲ مترو امشب و همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان ماه صفر از ساعت ۶ صبح آغاز و با یک ساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد یافت.

او با بیان اینکه در شرایط عادی سرویس دهی ناوگان قطار شهری مشهد از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ است، افزود: برای فردا، پنجشنبه سرویس دهی متروی مشهد از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ است، در حالیکه در روزهای تعطیل سرویس دهی از ساعت ۷ صبح آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد ادامه داد: روز جمعه، ۲۴ شهریور ماه نیز سرویس دهی این ناوگان از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ و روز شنبه ۲۵ شهریور ماه همزمان با شهادت امام رضا (ع) سرویس دهی این ناوگان از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ انجام خواهد شد.

زمانیان بیان کرد: سر فاصله زمانی خطوط یک و ۲ نیز در روز و شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا (ع )‌ ۲ دقیقه کاهش می‌یابد و فاصله زمانی خط یک از هفت دقیقه به پنج و خط دو از ۱۰ دقیقه به هشت دقیقه خواهد رسید.

او تصریح کرد: همچنین از فردا و همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) تا پایان روز شنبه ۲۵ شهریور ماه، سرویس دهی این ناوگان رایگان و صلواتی است.

برچسب ها: قطار شهری ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.