عمان: تبادل زندانی میان ایران و آمریکا موجب ثبات منطقه می‌شود

عمان ضمن استقبال از تبادل زندانی میان ایران و آمریکا، ابراز امیدواری کرد که اقدامات مثبت که موجب حفظ ثبات منطقه خواهد شد، ادامه یابد.

سلطان‌نشین عمان سه‌شنبه شب ضمن استقبال از تبادل زندانی میان ایران و آمریکا، ابراز امیدواری کرد که اقدامات مثبت که موجب حفظ ثبات منطقه خواهد شد، ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عمان، دولت مسقط همچنین از همکاری گسترده جمهوری اسلامی ایران، آمریکا، تلاش‌های این کشور به همراه قطر در پایان یافتن روند تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن تقدیر کرده است.

عمان همچنین ابراز امیدواری کرد که اقدامات مثبت که حافظ ثبات منطقه و تحکیم بخش اصول امنیت و صلح بین‌المللی باشد، ادامه یابد.

محمد بن عبدالرحمن وزیر امورخارجه قطر نیز روز یکشنبه (۲۷ شهریورماه) ضمن تقدیر و تشکر از متحدان این کشور و طرف‌های کمک‌کننده به توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانی ابراز امیدواری کرد که توافق انجام شده بتواند به «تفاهمات بیشتر» منجر شود.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز روز دوشنبه (۲۸ شهریورماه) درخصوص تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا هم امروز گفت: روند اجرای توافق میان دو طرف در دو موضوع رفع انسداد مالی دارایی‌های ایران در کره جنوبی و تبادل زندانیان گام به گام و با سرعت مطلوبی پیش رفته و امیدواریم که امروز شاهد وصول دارایی‌های خود از کره جنوبی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار