فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه سپاه:

امروز وحدت ملی ایران مورد هجمه قرار گرفته است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه سپاه گفت: امروز وحدت ملی ایران مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

سردار محمد اشعری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه سپاه در حاشیه صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح تایباد گفت: امروزه دشمنان اسلام از وحدت و امنیت ملی ایران نگران اند و آن را مورد هجمه و آسیب قرار داده اند.  

او افزود: وحدت و امنیت اساس و پایه هر نظام و حکومتی برای اداره کشور است و بیگانگان با موج سواری بر عواطف قومیتی، مذهبی و جنسیتی به دنبال ضربه زدن به ایران هستند.  

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه سپاه ادامه داد: در ۲۰۰ سال پیش از انقلاب، روز‌های تاسف باری برای ایران بود و بسیاری از مناطق کشور بوسیله قرارداد‌های ننگین از کشور منفک شد که تازه‌ترین واقعه آن، جدایی بحرین از ایران بود.  

سردار اشعری بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس یک وجب خاک از کشور جدا نشد و فرزندان امام خمینی (ع) از اهداف و آرمان خود ذره‌ای کوتاه نیامدند.  

او تصریح کرد: جنگ تحمیلی زمانی بود که بلوک شرق و غرب بر علیه انقلاب نوپای ایران متحد شدند و با حمایت صدام قصد ریشه کنی جمهوری اسلامی را داشتند؛ زیرا انقلاب اسلامی سوسیالیسم، کمونیسم و امپریالیسم را به چالش کشیده بود.  

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه سپاه تاکید کرد: اکنون که متکی به توان داخلی هستیم و بسیاری از کشور‌ها به دنبال خرید تجهیزات نظامی از ایران هستند؛ این موضوع از هشت سال جنگ تحمیلی سرچشمه می‌گیرد.  

سردار اشعری اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس از همه ادیان، مذاهب، اقوام و اقشار جامعه رهسپار جبهه‌های غربی شدند و پشت خط مقدم نیز خانه ها، مدارس و دانشگاه‌ها محلی برای پشتیبانی از رزمندگان شده بودند.  

او افزود: جنگ ۸ ساله ثابت کرد که ما می‌توانیم و مسائل و مشکلات حال حاضر کشور نیز به دست جوانان ایرانی حل خواهد شد.  

شرکت در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح تایباد نظیر یگان‌های سپاه، بسیج، فراجا، مرزبانی و ارتش و همچنین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس از برنامه‌های سفر سردار اشعری به این شهرستان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار