شهرداری خاش با بهسازی معابر به استقبال از ماه مهر رفت

شهردار خاش گفت: طرح پاکسازی و بهسازی معابر منتهی به مدارس داخل و حاشیه شهر خاش با هدف استقبال از ماه مهر به اجرا درآمده است

مهدی شهنوازی گفت: امسال مانند سال گذشته در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف ایجاد شرایط مناسب و مطلوب تردد دانش‌ آموزان و خانواده‌های آنان و نیز ایجاد فضای بانشاط برای ارتقای روحیه شادابی دانش‌آموزان، مجموعه خدوم واحدهای خدمات شهری، عمران، فضای سبز و روابط عمومی شهرداری خاش در حال انجام عملیات هرس درختان معابر منتهی به مدارس و درختان داخل محوطه مدارس و همچنین پاکسازی و نظافت محیط مدارس و همچنین نصب المان کیف و کتاب هستند.

وی بیان کرد: کار خط‌کشی معابر جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز ارائه خدمات به شهروندان نیز در روزهای قبل آغاز و همچنان در حال انجام است.

شهردار خاش تصریح کرد: عملیات مخلوط ریزی، تسطیح و زیرسازی و نیز آسفالت معابر این شهر نیز امسال و شهریور ماه دارای پیشرفت‌های چشمگیری بوده و نهضت آسفالت معابر با قوت تداوم دارد.

وی کیفیت زندگی شهری را مبتنی بر مطالبه‌گری شهروندان دانست و ادامه داد: مطالبه‌گری شهروندان به تصمیمات مدیریت شهری جهت می‌دهد، در همین راستا شهرداری خاش پاسخی مثبت به شهروندان مطالبه‌گر داشته و بر حسب نیازسنجی و اولویت‌های شهرداری خدمات‌دهی در محلات کمتر برخوردار عملیات زیرسازی و مخلوط ریزی و تسطیح کوچه‌های منشعبه از خیابان نوک آباد در حال انجام است.

شهنوازی بیان کرد: در راستای بهسازی و زیباسازی منظر شهری و همچنین ساماندهی به وضعیت عمرانی شهر؛ عملیات زیرسازی این معابر به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه آغاز شده است.

برچسب ها: بهسازی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار