ثبت بیش از ۲۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از ثبت ۲۸ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۴۰۵ تردد در محور‌های مواصلاتی این استان طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد .

ایوب کرد   مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از ثبت ۲۸ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۴۰۵ تردد در محور‌های مواصلاتی این استان طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد که این میزان رشد ۴۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی اظهار کرد: این میزان تردد توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار فعال در حوزه تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است.

وی گفت: پرترددترین محور‌های حوزه شمال استان طی این مدت زاهدان_خاش، خاش-زاهدان و زاهدان_سه راهی دشتک بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به اهمیت سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در ارتقای امنیت و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از آسیب‌ها و تلفات جاده‌ای اشاره کرد و افزود: نتیجه رویکرد استفاده از سامانه‌های هوشمند، افزایش جابجایی و بهره‌وری، ارتقای ایمنی، امنیت، روان سازی ترافیک، بهبود عملکرد و اصلاح روش‌ها، مدیریت مؤثر و توسعه پایدار حمل و نقل جاده‌ای است.

کرد در خاتمه یادآور شد: مردم می‌توانند برای ارتباط با این اداره کل و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه‌روز تماس بگیرند و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در میان بگذارند.

برچسب ها: تردد ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.