جابجایی بیش از ۸۰۷ هزار مسافر از استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت:۸۰۷ هزار و ۵۴۹ مسافر در ۶ ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده اند.

رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اصلاندوز گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۸۰۶ هزارو ۸۹۰ نفر مسافر از استان جابجا شده بودند امسال افزایش را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۱۳۰ هزارو ۵۹۸ مورد صورت وضعیت نیز در استان صادر شده افزود: شهرستان اردبیل با صدور بیش از ۶۹ هزار صورت وضعیت بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل
با بیان اینکه در ۶ ماهه گذشته بیش از ۴۱۱ هزار نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۳۲۸ هزار و ۷۸۵ نفر مسافر با وسیله نقلیه سواری و ۶۷ هزار و ۵۷۵ نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه مینی بوس از استان جابجا شده اند تصریح کرد: در جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۰۰ هزار نفر مساف ربود در ۶ ماهه گذشته ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شیرین زاده اظهار کرد: در مدت یاد شده ۴۶۴ هزار و ۴۱۱ نفر مسافر ازشهرستان اردبیل، ۴ هزار و ۳۳۹ نفر مسافر از شهرستان نیر، ۶ هزارو ۸۵۸ نفر مسافر از شهرستان نمین، ۲ هزار و ۷۲۷ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار، بیش از ۶۳ هزار نفر از شهرستان پارس آباد، بیش از ۷۳ هزار نفر مسافر از شهرستان خلخال، ۳ هزار و ۸۰۳ نفر مسافر از شهرستان کوثر، ۴۷ هزار و ۶۳۴ نفر مسافر از شهرستان گرمی، بیش از ۱۲۶ هزار نفر مسافر از شهرستان مشگین شهر، هزار و ۹۸۰ نفر مسافر از شهرستان سرعین، بیش از ۲ هزار نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و ۱۰ هزار و ۵۰۷ نفر مسافر نیز از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

او در ۶ ماهه گذشته از افزایش ۵۲ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان نمین خبر داد و تصریح کرد: در ۶ ماهه گذشته ۶ هزار و ۸۵۸ نفر مسافر از شهرستان نمین به مقاصد مختلف جابجا شده بود که این رقم در ۶ ماهه سال قبل ۴ هزار و ۵۰۰ نفر بود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شدو اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.