جابجایی بیش از ۶ هزارو ۹۰۰ مسافر از شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری شهرستان نمین گفت: ۶ هزارو ۹۰۰ مسافر در ۶ ماهه گذشته از این شهرستان به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

مهدی آزاد در بازدید از شرکت‌های مسافربری این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۶۳۳ هزارو ۳۹۳ تن کالا توسط ۲۴ شرکت حمل ونقل کالا از شهرستان نمین جابجا شده افزود: در مدت یاد شده بیش از ۲۶ هزار برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت با استفاده از ۲ هزار تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین لکه گیری شده تصریح کرد: راهداران در مدت یاد شده ۹۵ کیلومتر عملیات شانه سازی انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در ۶ ماهه گذشته پاکسازی ۷۹۰ متر مکعب از کانال‌ها طرفین راه را در این شهرستان توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: در دماغه‌های پربرخورد ۳۰ عدد استوانه ایمنی نصب شده است.

آزاد از تسطیح و رگلاژ ۲۴۰ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی شهرستان نمین خبرداد و خاطرنشان شد:راهداران ۱۱۵ مورد از تیر‌های روشنایی را با دپو خاکریز ایمن سازی کرده اند.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و عنوان کرد: با حضور ۲۲۰ مورد گشت راهداری در حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۴۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی و متوقف شده، ۲۱ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۲۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین اصلاح و بازسازی ۶۰ شاخه گاردریل، رنگ آمیزی ۳۶۰ متر مربع از سرعت کاه‌ها، جمع آوری و بازسازی ۱۳۵ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۲ هزارو ۳۰۰ عدد تابلو، انجام ۱۰۰ کامیون عملیات ریزش برداری، پاکسازی ۹۲ کیلومتر زباله و حمل ۷۹۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۶ ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار