جابجایی بیش از ۹۳۲ هزار مسافر از استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: بیش از ۹۳۲ هزار مسافر در ۷ ماهه گذشته از استان جابجا شده اند.

رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان نمین گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۳۲ هزارو ۳۹۴ نفر مسافر از استان جابجا شده بودند امسال افزایش را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در ۷ ماهه گذشته بیش از ۴۷۷ هزار نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۷۶ هزارو ۵۶۳ نفر مسافر با وسیله مینی بوس و ۳۸۳ هزار و ۷۵۹ نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده اند تصریح کرد: در جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۶۰ هزار و ۸۵۲ نفر مسافر بود در ۷ ماهه گذشته ۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: در مدت یاد شده ۵۳۹ هزار و ۳۹۱ نفر مسافر از شهرستان اردبیل، ۵ هزار نفر مسافر از شهرستان نیر، ۷ هزار و ۹۱۳ نفر مسافر از شهرستان نمین، ۲ هزار و ۷۱۷ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار، بیش از ۷۳ هزار نفر از شهرستان پارس آباد، ۸۵ هزارو ۲۲۲ نفر مسافر از شهرستان خلخال، ۴ هزار و ۳۴۰ نفر مسافر از شهرستان کوثر، ۵۵ هزار نفر مسافر از شهرستان گرمی، ۱۴۷ هزار و ۹۶۵ هزار نفر مسافر از شهرستان مشگین شهر، ۲ هزار و ۴۱۲ نفر مسافر از شهرستان سرعین، ۲ هزارو ۴۸۶ نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و بیش از ۱۲ هزار نفر مسافر نیز از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

شیرین زاده در ۷ ماهه گذشته از افزایش ۴۰ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان سرعین خبرداد و تصریح کرد:در ۷ ماهه گذشته ۲ هزار و ۴۱۲ نفر مسافر از شهرستان سرعین به مقاصد مختلف جابجا شده بود که این رقم در ۷ ماهه سال قبل هزار و ۷۰۰ نفر بود.

شیرین زاده فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شدو اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

او با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار